Tuesday 10 October 2017

KETAKUTAN DAN KERISAUAN MENDEMAMI WARISAN.


Musim hujan d bumi Sabah yang membasahi penyokong Parti Warisan, Kerna hujan lebat ini
di bawa oleh peniup hujan sang badan siasatan.

Tentu dalam hati para penyokong Warisan, akan berkata rasa tidk puas hati tentang siasatan yg sedang dan akan datang ttap mencari mereka yg pernah terlibat dalam isu penyelewengan yg melibat berjuta juta ringgit masa lalu.

Ada yg mengatakan dri pihak pembangkang bahwa cara ini kurang adil, tapi perlu dfahami bhwa siasatan ini tidk memilih bulu. Mana mana individu yg terlibat dalam isu ini sukar untk melepaskandiri.

Untk mmbuktikan tidk mmilih bulu, ada pemimpin pemuda bahagian Tenom dan Tawau juga turut  tidk trkecuali dalam siasatan.

Di Kota Belud mungkin bakal ada yg dcari untk dsiasat. Difahamkan ada beberapa orang penyokong parti warisan sedang diteropong dari jauh dan bakal juga dijemput untk majlis siasatan.

Akan memakan masa untk mncari mereka di Kota Belud kerna mengumpul bukti yg kukuh agar mereka yg terlibat tidk terlepas.

Dapat dilihat dengan mata , bahwa mereka tiba tiba dapat memandu kereta besar wlupun tidk ada sumber pekerjaan.

Rkyat di Kota Belud bertanya tnya, adakah sianu itu dapt memenangi nombor bertuah  atau mereka guna lampu aladdin yg akhirnya mereka dapt membina rumah banglow dan berkereta mewah.

persoalan ini belum terjawab dan menunggu di akhir episod nanti.

No comments:

Post a Comment