Tuesday 10 October 2017

SEMUT HITAM: MASIH TAK BUAT LAPORAN LAGI KE???



PEMIMPIN HARUS MENDAMPINGI BELIA



Dwadahkan bahwa para belia masakini, harus ddampingi olh para pemimpin dan

dberi penerangan yg jelas oleh ketua pemuda bahagian.



Belia di daerah perlu dberi maklumat yg tepat bagi mngilakan para belia dpengaruhi oleh hasutan

pihak pembangkang.



Setuju terhadap komen yg dtulis oleh Yb Dtk Salleh

yg trsiar dalam blognya.



Wlaupun apa pun penjelasan tentang belia, tapi nampaknya Kelapa Mawar tetap akan mnjawab tulis ini kerna tidk setuju trhadap saranan yg dsarankan.



Kelapa Mawar seorg penulis yg slalu menulis berat sbelah ttap tidk memihak saranan yg dperkatakan oleh Yb Menteri tersebut.



Jika para pemimpin membiarkan belia d bahagian Kota Belud, ada kemungkinan mereka akan memberi sokongan terhadap pembangkang.



Sokongan mereka dapt mmbantu kemenangan calun calun pembangkang d Dun Usukan dan d Dun yang lain seperti Dun Tempasuk serta Dun Pintasan.



Ada kemungkinan calun BN Parlimen Kota Belud, bakal tergugat kerna pihak pembangkang sentiasa membuat pemantauan untk mencari kesalahan pemimpin Barisan Nasional d Kota Belud.



Isu banjir yg sering melanda perkampungan d daerah Kota Belud, menjadi bahan pembangkang untk mnyerang Barisan Nasional d Kota Belud.



Dklasifikasikan bahwa pembangkang sangat beriya iya untk brhasrat merampas Dun Usukan dan Dun Tempasuk, begitu juga Parlimen Kota Belud.



Pembangkang optomis akan memenangi kerusi kerusi Dun dan Kerusi Parlimen akan datang bagi

pru ke 14.



Jika target pembangkang mnjadi kenyataan nanti, maka BN Kota Belud bakal gigit jari.



Pru ke 14 akan djangka pada bulan Mac 2018. Jika wakil wakil rkyat D Dun Usukan dan Dun Tempasuk maka impian pembangkang akan trcapai.



Yb Dtk Salleh dari sekrang perlu memikirkan isu ini agar impian pembangkang akan terdampar di tepian pantai impian sahaja.


No comments:

Post a Comment