Wednesday 2 July 2014

YB MAT JENIN SUKA BERJANJI SECARA BERANGANN ANGAN??



Suara para penyokong BN di Kota Belud sering bergema di kedai kedai kopi, mengatakan janji janji ahli parlimen sudah sampai dua penggal. Namun realiti janjinya untuk rakyat masih samar samar didalam kegelapan lagi.



 Janji mempercepatkan bekalan air ke Kampung Kampung persisiran pantai hanya tinggal batang batang paip tertanam ampai ampai.



Rakyat yang terpinggir kebanyakkan adalah penyokong gras root kepada ahli Parlimen yang suka banyak berjanji tapi macam buah keranji yang berkanji. 



Rakyat di situ sudah rasa mual terhadap janji janji kosong Ahli Parlimen yang suka melepas batuk ditangga sahaja. Dan suka air ludahnya  tertinggal ditangga hingga jadi batuk kering. Tandanya bekalan air bersih yang diharap harapkan tinggal kering.



Hatta berapa lama rakyat menunggu air bersih bakal dibekalkan?. Seorang penduduk Kampung Nanamun En Asmudin Kaida berkata, hampir 13 tahun batang batang paip tertanam tanpa bekalan air. Namun penduduk di situ masih menunggu durian runtuh airnya bakal dibekalkan setahun dua lagi,



Kami sudah menyokong dan mengundi Ahli Parlimen tersebut. Tapi bila janji janji akan ditunaikan untuk kesejahteraan rakyat.



Rata rata masyarakat yang berkampung di pesisiran pantai masih menggunakan pom untuk menarik air dari perigi untuk keperluan seharian.



Ada penyokong berpendapat. Janganlah banyak mulut berjanji. Jika janji yang kosong hanya menyeksa rakyat. Janganlah berangan angan nanti jadi YB Mat Jenin ini akan merugikan rakyat sahaja.



1 comment:

  1. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    ReplyDelete