Saturday 3 December 2011

KOLEKSI KATA-KATA INDAH DSSSK UNTUK NAJIB

KOLEKSI KATA-KATA INDAH DSSSK UNTUK NAJIB

Kata kata indah tidak seindah dalam hati. Puja dan puji kerana angkat kaki minta dicalonkan dalam pru-13. Semasa DT Salleh Ketua Bahagian dahulu. Pada tahun 2000 jika tidak silap. Nama Dtk Najib tiada dalam Bahagian KBelud untuk cadangan Naib Presiden.

Kini dalam pembahasan ucapan dasar. Dtk Salleh melevelkan Dt Najib dengan markah gred A. Jika di sekolah Dt Najib anak muridnya. Pemarkahan yang cukup memuaskan gred A. Anggapan murid sekolah ini sesuatu yang mengejutkan perwakilan yang menghadiri perhimpunan baru baru ini. Bagi rakyat KBelud rasa malu mendengar hujah hujah DT Salleh yang kurang matang dalam perbahasan. Ada yang bercakap DT Salleh berucap dalam balai raya kampong Taun Gusi. Petanda ini sesuatu yang malang bagi penyokong BN di KBelud.

Kemasukan sdr Musli jadi ahli PKR menjadi kebanggaan rakyat KBelud. Tindakan sdr Musli adalah berani dan cukup memberi ruang kepada rakyat untuk menilai siapa sebenarnya bakal pemimpin yang boleh membawa perubahan di KBelud. Jika Japlin yang tertanding di Usukan. Maka sdr Musli bakal menang besar di DUN Usukan. Jika DS Salleh yang dicalonkan di DUN Usukan maka majoriti 2,200 pengundi Sdr Musli sudah awal awal dikenal pasti. Akhirnya DT Salleh rebah tersungkur menerima kekalahan di tangan penyokong sdr Musli.

No comments:

Post a Comment