Sunday 4 December 2011

LAGI TENTANG KOLEKSI KATA-KATA YANG INDAH UNTUK NAJIB

BILA DATUK NAJIB BERKATA.

Janganlah merajuk jika tidak tercalon dalam pru-13. Muka muka baru banyak diketengahkan kata Dtk najib. Mereka yang tidak tersenarai untuk pru -13, maka jangan pula tidak memberikan sokongan kepada muka muka baru. Kerana mereka ini pernah memberikan sokongan dahulu.

Jika Dtk Najib sendiri tidak berminat lagi sebagai calon. Ini menunjukan Dtk Najib adalah pemimpin yang cemerlang dan gemilang. Ianya kerana sanggup tidak bertanding demi kepentingan parti dan BN. Jika ini berlaku, maka Dtk najib amat berani berjuang demi membelakang jawatan dan pangkat dalam kerajaan. Pihak pembangkang terus tidak dapat melontarkan tohmahan tentang isu pembelian cincin 24juta.

Rakyat juga bangga kerana pemerintahan Dtk sekarang amat goyah dengan mengaitkan isu pembelian cincin 24 juta. Kadang dilihat dalam lawatan rasmi negara, seolah olah Dtk Najib bukan PM Malaysia. Macam Datin Rosmah pula yang * Malaysia. Di mana mana lawatan rasmi, kelihatan Datin Rosmah yang di hadapan berjumpa dengan rakyat. Manakala Dtk Najib tersorok di belakang isteri.

Renung renungkanlah pendapat rakyat.

No comments:

Post a Comment