Saturday 4 August 2012

ANU WAR BANTAH TINDAKAN UNTUK SIASAT AZMIN ALI TENTANG SKANDEL SEKS DALAM TANDAS !



Di siarkan dalam utusan malaysia, aksi panas yang memanaskan pembaca, diperlakonkan oleh seseorang berwajahkan sdr Azmin Ali.  berlokasikan dalam tandas, adegan hisap-hisap tebu ini, bakal disiasat oleh jawatankuasa PKR atas arahan Dr Wan Azizah  isteri kepada ketua Umum PKR. Tapi mendapat bantahan keras daripada sdr Anu War.  ( Suami Wan Azizah sendiri )


Bekas ketua pemuda PKR Kedah, sdr Zamil Ibrahim berkata, gerakkan untuk memulakan siasatan secara dalaman ini, tidak mendapat persetujuan daripada ketua Umum parti. Malahan ketua Umum parti membantah sekeras-kerasnya, agar siasatan diberhentikan serta-merta.


Sdr Zamil berkata, pertelingkahan demi pertelingkahan ini menyebabkan wujud tidak persefahaman. Natijahnya membuahkan keretakkan dalam parti PKR. Di fahamkan, perasaan yang sudah tidak bersefahaman ini melonjak, akhirnya tercipta pula Kem (a) dan Kem (b).


Sdr Zamil menambah, Kem (a) menyokong siasatan terdiri daripada Presiden parti Dr Wan Azizah serta beberapa orang jawatankuasanya. Manakala Kem (b) tidak menyokong siasatan, diketuai oleh Anu War dan Azmin Timbalannya sendiri. 


Perkara memeningkan kepala pemimpin PKR ini, perlu dirujuk kepada pakar penyelesai masalah. Ia itu penulis kanan pembangkang, sdr kelapa mawar. Jika ditanya soalan ini, apa penjelasan sdr kelapa mawar. Samada memihak kepada Kem (a) atau bersetuju kepada (b). Tentu kelapa mawar ada hujah tersendiri secara sistem kelentong. Dengan harapan hujah kelentong ini dapat mengabui mata rakyat, penjelasan ini mesti berasas, jika tidak berasas, maknanya  besar kemaluan terhadap rakyat sejagat.


Saya perhatikan dari kaca mata secara jarak jauh. Tentu sekali sdr kelapa mawar amat beria-ia untuk melepaskan persetujuan yang bulat terhadap Kem (b). Ini kerana ketaksuban terhadap Anu War sudah lama berakar umbi dalam benak sdr kelapa mawar.


Sama-sama ditunggu apa pula pendapat sdr kelapa mawar terhadap filem hindi " cori-cori cupki-cupki " dalam tandas yang diperkatakan secara hangat masa kini, Hero filem berwajah Azmin dan heroin masih belum ada nama ini sentiasa boleh dibaca dimedia cyber hingga saat artikel ini diposkan. 


Tidak boleh dinafikan sokongan secara taksub dari riak yang mengembang kelapa mawar, tentu sukar dipisahkan. Boleh dikatakan seperti " aur dengan tebing ". antara kelapa mawar dengan Anu War.

No comments:

Post a Comment