Sunday 22 April 2012

DS NAJIB AKHIRI LAWATAN KE SABAH DENGAN KETENANGAN DAN KEMENANGAN!

PM Datuk Seri Najib yang mengadakan lawatan dua hari ke Sabah dan berakhir semalam, datang ke Sabah dengan menada tangan ke langit Mohon Doa restu kepada yang Mahakuasa, agar rakyat Sabah sentiasa kekal dengan Pemerintahan BN/ UMNO.


Rakyat tidak mengharap PM untuk datang dengan membawa berita tentang RCI. Kerana  rakyat jelata sudah bersetuju untuk menubuh jawtankuasa RCI BN baru baru ini. Badan yang ditubuh itu dipengerusikan oleh  Datuk Presiden PBS.


Sememangnya kebenaran memihak kepada ramalan pak belalang Kelapa Mawar, bahawa PM sudah menyerahkan keyakinan terhadap Ketua Menteri Sabah, bahawa BN di Sabah masih tidak boleh tergugat oleh mana mana parti pada pru ke-13.


Bakal menepati teka teki bahawa Sabah menjadi fixed deposit BN. Namun persangkaan Kelapa Mawar konon politik tsunami 2008 yang telah berlaku di Semenanjung. Tidak akan berlaku dan tidak akan melimpah di Bumi Di bawah Bayu ini. 


Dalam konteks ketelusan  Kerajaan pusat tidak perlu diragui lagi. Dalam usaha mengatasi keraguan rakyat tentang isu pendatang juga sudah bakal ditangani  dengan kerjasama semua pihak melalui Penubuhan Jawatankuasa RCI BN. 


Termasuk Kelapa Mawar, tidak perlu gusar dengan pengurusan Ekonomi Negara, kerana pihak Kerajaan begitu cekap dan teratur. Begitu juga isu Tanah warisan dan Adat dalam kawasan masing masing, sudah mula ditangani dengan pantas, dan tetap terarah untuk penyelesaian, demi kebaikan rakyat.


Pihak pembangkang sudah terkekang, PM sudah memberi signal kepada rakyat bahawa permasalahan yang digembar gemburkan pembangkang hanya permainan lidah sahaja. Aspek ini sudah dalam situasi kewaspadaan untuk diselesaikan secara mantap.


Sokongan dan dokongan rakyat terhadap BN/UMNO semakin GAH  dan kukuh. Kerana Timbalan Pengerusi UMNO Perhubungan Yb Dtk Salleh sentiasa memberi kerjasama dengan Yab Dtk Musa.


Semua Presiden Presiden Parti dalam BN juga bertungkus lumus, agar BN masih mendapat pengutamaan disisi rakyat jelata di Sabah.


Jika semboyan sudah dibunyikan, maka semua pemimpin BN negeri Sabah sudah siap sedia dengan kelengkapan yang mencukupi, dalam usaha menghadapi pru ke-13.


Ramalan rakyat kemenangan 2/3 tetap dalam genggaman BN. Kerana fixed deposit BN Sabah dan BN Sarawak bakal menjadi kenyataan. Lantaran BN tetap mengungguli pru ke-13 yang mendatang ini.

No comments:

Post a Comment