Friday 20 April 2012

LAWATAN DS NAJIB KE SABAH MENGEKANG PENGARUH PEMBANGKANG.

Dikatakan pengaruh pembangkang sudah terpedam.Mendarat di Pengkalan Abai, para penyokong PKR sekadar tangan melambai lambai. Rakyat yang dahulunya menyokong PKR sudah berubah angin. Kebanyakan mereka yang membawa angin ini meniup laju dan berhijrah ke Feri SAPP.


Di kesahkan oleh penyokong di Kota Belud, dalam pertemuan bersaksikan empat mata antara Presiden SAPP dan Ketua Pembangkang. Persetujuan yang dicapai bahawa, Anwar setuju untuk tidak menurunkan calon PKR di Parlimen dan DUN DUN di Kota Belud.


Datuk Yong Presiden SAPP memberikan lampu hijau, tanda bersetuju dikebanyakkan Parlimen dan DUN di Sabah, PKR tidak banyak menurunkan calon calon PKR. Sebaliknya tanggungjawab ini bakal digalas dan diganasi oleh Parti SAPP.


Sempena lawatan kerja ke Sabah, DS Najib sudah memberi info kepada rakyat Sabah, pintu gerbang BN sentiasa terbuka. Tiada halangan kepada sesiapa sahaja yang berhasrat balik ke pangkal jalan, jika tidak memilih Parti SAPP.


Kerajaan BN dari rakyat untuk rakyat. Para penulis politik juga sentiasa di alu-alukan untuk buat teguran terhadap mana mana ahli wakil rakyat yang tidak memajukan DUN masing masing.


Pemerhati politik mengatakan Parlimen Kota Belud dijangka dalam genggaman BN lagi. Manakala Dun Usukan, Tempasuk dan Kedamaian tiada permasalahan untuk di menangi.


Rakyat sudah tahu yang mana kaca dan intan. Rakyat bijak memilih demi kesejahteraan Rakyat Usukan bila dapat tahu YB Dtk Salleh besar kemungkinan kembali dicalonkan.

No comments:

Post a Comment