Friday 27 April 2012

LAWATAN TS MUHYIDDIN KE KOTA BELUD MEMBERI SINARAN KEMENANGAN BN??

Para pemerhati politik di negeri ini, berkata lawatan TS Muhyiddin ke kuat kubu UMNO/BN di Kota Belud, bakal mengekang pengaruh parti lawan.

Lawatan yang sudah lama dinanti nantikan oleh penyokong BN di daerah tersebut membawa khabar istimewa.  Khabar yang mahu didengar ialah pertambahan peruntukkan yang bakal diumumkan oleh TS Muhyiddin. Begitu juga soal khabar sokongan yang kental dari rakyat untuk parti BN, sentiasa berterusan.

Tentu sokongan rakyat Kota Belud kepada BN tidak pernah pudar. Kerjasama yang erat rakyat terus terjalin, ujar Ketua UMNO Bahagian Yb Datuk Salleh Tun Said, Speaker Dewan Undangan Negeri Sabah.

Persefahaman dan persepakatan yang jitu, antara pemimpin BN di daerah Kota Belud, adalah melambangkan cahaya kemenangan semua calon calon BN yang bakal diturunkan semasa pru ke-13 ini.

Ketua UMNO Bahagian, sebagai jeragan parti BN di Kota Belud sudah pasti, jentera pilihanraya sedia untuk menghadapi pru ke 13.

Disifatkan bahawa dokongan dan sokongan rakyat di ibaratkan seperti aur dengan tebing. ujar salah seorang Ketua Cawangan yang tidak mahu namanya disiarkan.

Dijangka semua kerusi BN di Kota Belud sudah dikenal pasti bakal jatuh dalam genggaman BN. Begitu juga kerusi Parlimen. Khabarnya kerusi Parlimen Kota Belud, tetap milik parti BN. Doa doa rakyat mudah mudahan terkabul kata mantan Ajk Bahagian UMNO Kota Belud.

No comments:

Post a Comment