Tuesday 3 April 2012

DATUK RAHMAN DI COP PEMIMPIN ' PELARIAN '

Sejak kebelakangan ini, Datuk Rahman di cop sebagai pemimpin "PELARIAN ".

Penulis blog yang menggelar dirinya sebagai KELAPA MAWAR mengulas dalam tajuk ulasan RAHMAN DAHLAN PERTAHAN MUSA AMAN, BIDAS DR JEFFRY KTIINGAN.

KELAPA MAWAR menyifatkan Datuk Rahman pemimpin yang dicop sebagai PELARIAN kerana tidak mempunyai kawasan yang tetap. Menjelangnya Pru ke-13 ini dan Rahman belum pasti boleh diturunkan sebagai calon import.

Datuk Rahman Setiausaha Barisan Nasional Sabah, membidas kenyataan Presiden  STAR kerana mempertikaikan kredibiliti Musa Aman, tentang peningkatan PATI dan KEMISKINAN RAKYAT yang tidak terbela.

Kelapa Mawar menyuarakan tentang bajet Negeri yang diumukan berjumlah 4 billion. Dibanding  simpanan tunai Negeri sebanyak 3 billion. Manakala peluang pekerjaan dianggar dapat diwujudkan pekerjaan 80,000 orang.

Samada saranan ini menjadi realiti atau hanya tinggal kenangan, terpeluang kepada rakyat jika memilih BN untuk memerintah semula semasa pru ke-13 ini.

Pru ke-12 Datuk Rahman calon BN memenangi  Parlimen Kota Belud dengan majoriti yang tidak selesa 3,020 undi, menewasakn calon PKR Sdr Saidil. 

No comments:

Post a Comment