Friday 22 June 2012

KEBENARAN DEMI KEBENARAN TERBONGKAR, SPRM SIASAT RM3 BILLION, MILIK PEMIMPIN KANAN PEMBANGKANG

Dari Blog Semut Hitam banyak yang boleh dibaca, banyak yang boleh dipercayai, kebenaran demi kebenaran akan memihak kepada yang benar. Manakala penipuan demi penipuan tetap juga terbongkar kerana menipu rakyat malaysia. Bila pembohongan kepada rakyat, ertinya tetap juga bohong. Yang  betul dan benar akhirnya diketahui juga kebenaranya.

Disiarkan dalam blog semut hitam, dikatakan SPRM sudah membuka fail siasatan semula berhubung akaun  AnuWar dan akaun Timbalannya Azmin. Diberitahu bahawa  pihak SPRM sudah menemui bukti-bukti  yang terbaru. RM 3 billion bukannya sedikit..Duit rakyat itu. Jika tidak disiasat, rakyat juga yang rugi, termasuk penulis blog pembangkang seperti sekali ketuk, tetap rugi juga.

Terkini dalam blog yang sama, si ketua penipu ini didedahkan satu lagi skandal sex. Saya hanya petik kata kata ini dari blog semut hitam sahaja. Rakyat boleh layari blog ini bila-bila masa. Tiada larangan, dipersilakan layari. Dipersilakan baca blog semut hitam untuk kita kongsikan bersama, agar semua yang tertulis dalam blog tersebut konfiden ada kebenarnya.

Dalam blog yang lain, ada tersiar Umi Hafildah juga ada menemui bukti-bukti terbaru tentang skandal penipuan yang melibatkan berjuta juta ringgit. Duit rakyat juga itu. Semua rakyat malaysia perlu ikuti kesah ini. Rakyat malaysia digalak untuk ikuti perkembangan tentang akaun rm 3 billion itu. Duit rakyat perlu disiasat demi membela hak hak rakyat.
  
Masih kita ingat cakapan Karpal Singh, dia kata, AnuWar "mesti bertaubat". Justeru itu, rakyat jangan mudah tertipu, kekadang penulis blog sekali ketuk, bukan betul ketukkannya. Apa saja dilaporkan dalam blog sekali ketuk, hanya rekaan semata-mata. kerana pengendali blog tersebut hanya melaporkan cerita angan angan belaka. Saya ibaratkan dia macam ahli silat yang membuka langkahnya, semua sumbang sumbang belaka.

Bagaimana pun, sokongan rakyat kepada BN di Kota Belud tetap tidak berganjak. Kebanyakkan penyokong parti keadilan sudah menyedari kebenaran cerita. Bila mana pembohongan demi pembohongan terbongkar di dada cuyber-cyber, seperti blog mik, blog semut hitam, gelombang rakyat dan banyak lagi blog yang menyiarkan pembohongan demi pembohongan kepada rakyat oleh pembangkang.Semua berita yang tersiarkan adalah benar belaka.

Cerita yang paling panas ialah perletakkan jawatan Rafizi Ramli, Ketua Eksekutif di pejabat Penasihat Ekonomi Selangor, terdedah dalam blog begitu cepat dan boleh dipercayai. Begitu juga Fakeah Husin, Setiausaha politik Menteri Besar Selangor, juga sedikit sebanyak dapat diyakini kebenarannya. Kerana  Azmin sendiri memecat beliau. Bila timbul pecat memecat, maka parti itu tentu bercelaru sebagai pemerintah. Maka wajarlah rakyat Selangor bersatu tenaga dan tolak PKR dan bersatulah untuk mengembalikan pemerintahan yang maha adil, maha bijaksana di bawah payung Barisan Nasional.  

Blog sekali ketuk, belum lagi terantuk, belum lagi tengadah. Mungkin satu masa bakal terantuk juga akhrinya, dan bakal  tengadah juga kesimpulannya. Kerana rakyat tidak mahu pemerintah yang bercelaru di Selangor bakal menempias ke kerajaan Sabah.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive