Monday 18 June 2012

PERDANAN MENTERI DS NAJIB JEJAK KASIH SAYANG SELURUH RAKYAT DI SABAH



Perdana Menteri Yab Datuk Seri Najib, beliau ingin merealisasikan impianya untuk rakyat dan Negara. Rakyat harus memperolehi pendapatan yang berterusan meningkat secara berkesan,  melalui program transformasi di bandar maupun di luar bandar.



Dengan kerjasama kerabat Barisan Nasional maka peluang yang lebih baik perlu direbut oleh rakyat di bawah langit biru 1Malaysia, dengan demikian rakan dalam Barisan Nasional bersama rakyat sentiasa  komited kepada pembangunan Negara.



DS Najib menmabah, bahawa beliau seorang pemimpin yang tidak suka menabur janji yang sukar ditunaikan. Bila pemimpin BN berjanji mesti ditunaikan untuk kesejahteraan rakyat dan pembangunan Negara.



Perdana Menteri menambah, rakyat tidak seharusnya mendengar dakyah dakyah pembangkang, mau pun para pengendali blog pembangkang. Mereka sanggup berjanji untuk mendapat cakerawala dan bulan, akan tetapi semua itu adalah omong kosong dan rakyat jangan terpesung.



Seperti yang dikatakan oleh Kelapa Mawar dalam blognya, DS Najib tetap menjejak kasih dan sayang untuk rakyat sabah. Kerana Sabah adalah menjadi fixed deposit kepada kemenangan Barisan Nasional dalam pru ke-13 ini.



Kerajaan Barisan Nasional adalah cukup matang untuk terus memerintah, pembangkang dan pengendali blognya, merasakan terdesak untuk sentiasa mengungkit selalu isu isu  yang rakyat sudah jemu mendengarnya. Rakyat mahukan kemajuan, rakyat mahukan mereka terbela, sampai bila rakyat dikelirukan oleh pengendali pro pembangkang..  Pembangkang sudah kehilangan halatuju serta pengaruh. Ujar salah seorang penyokong BN di Tambunan



Pru ke-13 Barisan Nasional tetap diambang kemenangan serta merangkul lebih dua pertiga. Ini kerana Selangor, Kelantan dan Kedah kemungkinan juga Pulaua Pinang bakal ditawan oleh BN.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive